Superdålig update!

Sorry babes!
Vaknade runt halv nio, tänkte om vi hade några superviktiga lektioner idag, insåg att vi inte hade det och jag somnade om!
Är så slut efter igår, vi kom hem runt halv tolv :(
Berättade jag ens vad vi gjorde?
Vi var på en tvinspelning för ett kommande program. ''Minuten'' heter det och kommer i vår! Det var ganska kul men man har så satans ont i händerna efter allt klappande! :(
Påvägen hem hände det lite saker som jag inte tänker dra upp i bloggen. Säger bara ; rör mig igen och det kommer vara en av dem sista sakerna du gör!
Glömde såklart kameran hemma så kunde inte ta bilder, men det kommer säkert komma upp på Ellens blogg! haha :)

PUSS.


någon cpbild jag tog igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0