Frreeeedag!

Sjukt chill fredag, fick sluta tidigare, chillade runt i mjukisbyxor, pappa kom hem med pizza sen tog vi en långpromenad och köpte godis :) asmys!
Ska inte träffa människor på hela helgen och se om min hy blir bättre när jag inte sminkar mig, kanske inte har berättat vilken problemhy jag har?
Trodde i ca 2 års tid att jag hade sjukt oljig hy och ville dö, använde allt. tog till&med alsolsprit för att torka ut! gjorde ett hudtest och min hud är extremt torr, så jag försöker återställa min hy, vilket inte är så enkelt, haha! Den suger åt sig all fukt, men blir aldrig återfuktad.. Den har blivit så torr så jag har fått eksem i pannan, vilket är asjobbigt!

Menmen, nästa vecka så går jag i skolan tills på onsdag, torsdag ska jag iväg på en grej som ingen någonsin kommer få veta hihi, fredag julhandla, för att jag skjuter upp allt i sista sekunden för jag är en lat fitta hihi, och lördag fira julafton med bästa syster!

Nu ; chilla galet, sen sooooova <3



''Hatar dej''
''Jag saknar dej''


stalkers <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0